|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AEL6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AEL6
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina 6 pro Fakultu elektrotech.
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Angličtina 6 pro elektrotechniky
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/AEL6
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pokročilým uživatelům angličtiny. Cílem kurzu je vybavit studenty jazykovými znalostmi a dovednostmi tak, aby dokázali samostatně efektivně komunikovat v technicky orientovaném pracovním prostředí na úrovni B2+ podle profesně zaměřeného Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
- minimálně 75% úspěšnost v závěrečném testu
- aktivní účast na cvičeních (student musí demonstrovat své znalosti a dovednosti)
- portfolio: (1) výklad technického jevu/problému souvisejícího s elektroinženýrstvím , (2) definování technických termínů
- průběžné plnění zadávaných úkolů
Zkouška:
- předmět je zakončen ústní zkouškou ve formě desetiminutové prezentace následované pětiminutovou diskusí. Téma prezentace musí souviset se studijním oborem studenta.
|
Obsah
|
1. Giving Presentations 1
2. Giving Presentations 2
3. Giving Presentations 3
4. UNITS 7.1 Prototypes; 7.2 Comparisons
5. UNITS 7.3 Products; 8.1 Theft
6. UNITS 8.2 Security; 8.3 Emergency; HW (self-study): Review UNIT D
7. Průběžný test; UNIT 9.1 Proposals
8. UNITS 9.2 Definitions; 9.3 Contracts;
9. UNITS 10.1 Plans; 10.2 Reports;
10. UNITS 10.3 Methods; 11.1 Investigations; HW (self-study): Review UNIT E
11. UNITS 11.2 Reports; 12.1 Projects;
12. UNITS 12.2 Performance; 12.3 Innovations; HW (self-study): Review UNIT F
13. Závěrečný test
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
10
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Celkem
|
86
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- utvořit trpný rod způsobových sloves |
- utvořit minulý prostý čas |
- utvořit vedlejší vztažnou větu |
- utvořit gerundium |
- utvořit přítomné a minulé příčestí |
- utvořit minulý trpný rod |
- utvořit podmínkovou větu prvního typu |
- utvořit otázku doplňovací |
- rozpoznat jednotlivé části abstraktu |
- utvořit budoucí prostý čas |
- utvořit předpřítomný prostý čas |
- utvořit přítomný průběhový čas |
- utvořit přítomný prostý čas |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- popsat děje probíhající v současnosti |
- porovnat vlastnosti věcí jednoduchým způsobem |
- vysvětlit cíle/důvody činnosti |
- činit návrhy, bezpečnostní opatření a formulovat varování |
- popsat následné děje |
- popsat funkci přístroje |
- vyjmenovat součásti stroje |
- podat pokyny k použití stroje |
- jednoduchým způsobem vyjádřit příčinu a následek |
- popsat děje dokončené v minulosti |
- projednat otázky bezpečnosti práce |
- pohovořit o nových technologiích a posledním vývoji v elektroinženýrství |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- utvořit vazbu modálních sloves s minulým (dokonavým) infinitivem |
- rozlišit mezi přímou a nepřímou otázkou |
- utvořit jmenné fráze pomocí spojovníku |
- rozlišit mezi určujícími a neurčujícími vztažnými větami |
- utvořit rozvité jmenné fráze s využitím přívlastku shodného a neshodného |
- utvořit podmínku III. typu (tzv. nereálná podmínka v minulosti) |
- utvořit minulý čas způsobových sloves |
- analyzovat strukturu slovní prezentace |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- porovnat vlastnosti věcí různými způsoby |
- vysvětlit laikovi technický princip |
- využít analogii a přefrázování k poskytnutí dovysvětlení |
- pohovořit o bezpečnosti na pracovišti |
- vyjádřit možnost, nemožnost a pravděpodobnost u minulých dějů |
- vyjádřit lítost |
- podat hlášení o události |
- vyjádřit míru souhlasu a nesouhlasu |
- podat návrhy a doporučení |
- definovat odborný termín |
- popsat metodu testování/zkoušky |
- účastnit se jednání o budoucí smlouvě |
- napsat zprávu o provedené zkoušce |
- zpracovat data |
- podat písemné hlášení o nehodě |
- napsat abstrakt |
- popsat problém a navrhnout jeho řešení |
- vyjádřit nezbytnost v minulosti |
- ohodnotit svoji znalost angličtiny |
- používat složitější frázová slovesa |
- vyjádřit podmínkovou větu jiným způsobem |
- předpovědět budoucí vývoj v elektroinženýrství |
- přednést prezentaci na téma související se studijním oborem studenta; zodpovědět související dotazy |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Ústní zkouška, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|